wtorek, 24 marca 2015

Gdy patrzę w twoje oczy...


Córeczko gdy patrzę w Twoje oczy czytam w nich przyszłość.

Widzę Cię jako dorosłą niezależną kobietę, dla której nic nie jest niemożliwe. Widzę nas razem na kanapie, nasze wspólne nocne rozmowy przy kubku herbaty. Widzę nasze kłótnie o kosmetyki i chłopaków, twój bunt i pierwsze miłości. Widzę, jak pocieszam Cię po złamanym sercu i pomagam kupić sukienkę na studniówkę. Widzę Twoje zakochania, poszukiwania, rozczarowania i sukcesy. Widzę siebie obok, gotową być przy Tobie zawsze i wszędzie. Widzę Twój ślub, na którym tańczę do upadłego, albo skromne wesele, gdzie jemy tylko obiad. Widzę swoje wnuki tak bardzo podobne do Ciebie a jednak całkiem inne. Widzę siebie, jak gotuję niedzielne obiadki, byś mogła w ten dzień odpocząć i przyjechać do mnie w odwiedziny.

Gdy patrzę w Twoje oczy widzę przeszłość. Twój pierwszy płacz i moją radość gdy Cię ujrzałam, widzę Twój pierwszy uśmiech i pierwszy ząb. Widzę jak z niepokojem patrzyłam na Twoje choroby i stłuczone kolana. Pamiętam pierwsze słowa, pierwszy krok i pierwszą noc poza domem. Pamiętam mój niepokój i radość, że jesteś tak samodzielna.

Gdy patrzę w Twoje oczy widzę teraźniejszość. Twoją zaradność, sposób rozumowania i to jak szybko się rozwijasz. Widzę Twoją zazdrość i ogromną miłość. Widzę Twoją troskę i ogrom empatii jaka obdarzasz wszystkich dokoła. Widzę Twoje frustracje i radości i cieszę się, ze mogę je z Tobą przeżywać.


Gdy patrzę w Twoje oczy zapominam

Zapominam o troskach, bo Ty jesteś obok. Zapominam o lęku i o tym, że z czymś mogłabym sobie nie poradzić. Ginę w Twoim spojrzeniu. Te cudowne oczy nastrajają mnie na myślenie tylko o Tobie i Twojej siostrze, bo w Waszych oczach widać cały świat.

Gdy patrzę w Twoje oczy widzę ciekawość świata i fascynację tym co Cię otacza. Zastanawiam się, kim będziesz gdy dorośniesz. Nie mogę się doczekać kiedy zobaczę jak dorastasz, ale jednocześnie nie chcę strącić nawet minuty z tego co jest dziś.

Jeszcze wczoraj byłaś malutkim bobaskiem, który położyli koło mnie w beciku a dziś już tak wiele potrafisz.

Fascynujesz mnie ogromnie i dajesz ogrom inspiracji. Dla Ciebie jestem w stanie zmienić cały świat, ale najważniejsze jest to, że dzięki Tobie zmieniam się ja.

Dziękuje Ci za to,

Mama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz