piątek, 3 stycznia 2014

Koszyczki skarbów




Zainspirowana koszyczkami Projekt Człowiek (tutaj) Postanowiłam spróbować tej zabawy z moją Niunią. 

    Mimo, że moja córa ma już 15 miesięcy, uznałam, że na zabawę z kształtem i kolorem nie jest za późno. Przyznam, że wiele frajdy dało mi skompletowanie takiego koszyczka (na pierwszy ogień poszły kolory czerń i biel) , ale po fakcie zaczęłam myśleć, że to nie dla mojej pociechy.


Na  szczęście się myliłam a Niunia z wielkim zainteresowaniem oglądała skarby włożone przez mamę. Niektóre wzbudziły większe zainteresowanie ( stary kluczyk od samochodu, czy bezprzewodowy włącznik światła) inne mniej ale zabawa przednia. Każdy przedmiot był skrupulatnie badany przez moją małą odkrywczynię świata :)


\









*spodenki-leginsy made by Mama :)


kolejny koszyczek:

KOŁA WALCE I OKRĘGI:









  Emi bardzo spodobała się różnorodna struktura kół i fakt, że można było dotykać je stopami :)


*spodenki-leginsy made by Mama :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz