czwartek, 2 stycznia 2014

Start



Witam wszystkich Zabłąkanych 

Ja także postanowiłam zasilić szeregi blogujących mam. 

Moja przygoda z blogiem zaczęła się już jakiś czas temu na bloa.pl . Niestety administrator wprowadził kilka zmian, które usunęły moje zapiski i tak pozostałam z niczym. Muszę przyznać, że mnie to znacznie zniechęciło, ale przez kolejne miesiące Niunia rosła a ja podczytywałam i zakochiwałam się w innych blogach, aż w końcu wykiełkowała myśl, że może też mam coś ciekawego do przekazania.

Nowy rok to dobry moment na rozpoczęcie jakiegoś przedsięwzięcia i całą masę postanowień noworocznych a jedno z nich to to rozpoczęcie i kontynuowanie przygody z blogowaniem. Mam nadzieję, że znajdę wiernych czytelników a sama będę miała możliwość podzielenia się wszystkimi radościami, smutkami i problemami.



Em ma 15 miesięcy a w brzuszku drugie Maleństwo więc pomysłów i wpisów i problemów  powinno starczyć mi na kilka najbliższych lat :) Zapraszam do czytania i komentowania.

Nie będzie to ani blog modowy dzieci, ani tylko blog dla kreatywnych zabaw ale taki nasz mały misz- masz  mojej twórczości , czasu spędzanego z Niunią i własnych przemyśleń na temat macierzyństwa.

Mam nadzieję, że swoimi pomysłami zarażę inne mamy do kreatywnego spędzania czasu z dziećmi i do rozwijania własnej twórczości, bo każda z nas gdzieś w środku jest artystką 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz